Min dröm är dej..!!

Hellooo just nu ligger jag bara o chillar i sängen o tänker på att jag verkligen blivit 13 år herregud vad fort det går säger jämt mamma eller andra. Men jag ska på träning snart, ha lite roliga övningar med papita för han ska hänga med o köra lite med mej, han är ju själv målvakt i hockey så han kan ganska mycket, han går också i innebandy så han vet ju lite, men jag har fan inget att göra tänker på om jag ska ut o springa men vet inte om jag orkar, men idag har jag varit i skolan o haft väldigt långtråkiga lektioner. Fast jag Elin Alva Lennon o Marcus stannade kvar i skolan för vi hade musik sissta lektionen så vi stannade kvar o spelade piano flöjt trumpet osv. Men nu är jag hemma o längtar till träningen. Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback