Varför.....?

du fick mej börja leva mitt liv men nu tror jag att du bara vill att jag ska somna in, Som alla andra vill, men jag ska inte ge upp för att du inte bryr dej längre, du ska inte komma o säga att jag inte räcker till för dej, för det finns andra där ute som är mycket bättre än dej, så om du slutar smsar mej så gör det inte mej någon stor skillnad, jag har många flera som kanske bryr sej om mej o vill va mej. så du bestämmer om du vill förlora mej för du fick bara en chans o den är snart slut. så vill du ha chansen eller vill du bara ge upp o inte tro på något. du betyder ganska mycket för mej för du är en sån Person som man kan lita på i alla läggen, o du lyssnar alltid på en fast man bara bablar men jag vill bara säga att jag tror att vi börjar att glida ifrån varandra ;-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback