:*

hej hopp ska va med ebba och felicia idag :) ska bli jätte roligt, vet inte vad vi ska göra men något hittar vi nog på. har inte varit med ebba på jätte länge :0 så det måste vi ändra på.


men mamma och jag satt och pratade lite i förgårs kväll och bara plötsligt säger jag,

jag: mamma jag vill ha en häst
mamma: jag kan betala halva hästen när du skaffar dig ett jobb.
jag: men orkar inte vänta så länge
mamma: men vänta du kan ju bli fodervärd på någon häst.

och jag bliv så jäkla glad så det jag gör är att titta efter en häst som jag ska ha på foder.

men igår hittade jag ett fullblod och mailade henne på direkten, och hon svarade fort och ville verkligen höra mer om mig så jag skrev ett långt mail till henne och väntar nu på svar :) är så jätte glad. tittade in på deras hemsida där dom har henne asså hästen och tror jag hittade henne men vet inte en, bad henne skicka några bilder och kanske någon video.

men nu måste jag äta,sen måste jag fixa klart mig
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback