Hej igen..!

Fick en fråga om vad jag tycker om att göra så tänka på att jag inte har så mycket att göra nu så kan ju skriva det..!

Men mest tycker jag om att rida på ett stall dom heter 4H björks som ligger i ljungsbro eller lite utanför men sak samma, där rider jag ganska mycket men inte hela tiden..!

Sen älskar jag att va med mina underbara vänner som betyder allt för mig, man kan lita på alla till 110% tur att jag fått såna bra kompisar som står upp vid min sida o jag dom.

Sen älskar jag också att spela innebandy med ett fantastiskt lagg, tjejer ni är bäst på det ni gör..! Är med 01or men vi är endå 4 00or o det är Elin Josse o Julia o jag haha. O jag tycker att vi verkligen ser upp till varandra o kämpar som ett lagg..!

Aa det här gör jag hahah jag är jätte tröt o har jätte dålig kvällshumor osv. O men ska nog gå o lägga mig puss o godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback