Hemma!!

Gick i skolan till 13.30 idag så jävla skönt, skulle åkt och ridigt med Ellen men det gick inte :( men men jag gick till stan med Johanna och Katarina istället! Gick till karamello och köpte klubbor till att ha i skåpet ;) tjockisar i know ;P ska snart iväg och titta på en lägenhet! Ska ju flytta ifrån ljungsbro;) yes!! Nae bara skoja men bor ju kvar hos pappa så endå ganska bra alla vänner här osv. Hästarna också ;P men ska bli ganska skönt endå, behöver inte åka buss varje morgon, iallafall inte så långt :) outfit idag men bytte till en annan tröja ;) men ett par blåa byxor cubus 199kr
En rosa/röd tröja ifrån ginatricot ...kr vet det är många tröjor som jag inte vet vad dom kostar för att jag fått dom puss


Ahaha måste bara berätta, min bild lärare är fan jätte läskig han målade av mig på tavlan och sen kom han fram till mig hela tiden..! Seriöst han värsta scaryyy men det var det jag tänkte säga pussa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback