lite frågor/svar

här kommer lite frågor som jag har svarat på!
 
 
*har du häst?
-nej tyvärr men vi letar efter en att ha foder på!
 
*vilken skola går du på?
-folkunga!
 
*kan du lägga upp på din aoutfit varje dag?
-ja kan försöka att komma ihåg! :)
 
*vad vill du ha för häst?
- spelar ingen roll tar den jag får, men den ska ha vissa krav!
 
*vilka intressen har du?
-rida och innebandy!
 
* vart rider du?
-ingen stans just nu eller jo lite kanske på 4H och hos kompisar! men leter efter foderhäst!
 
*vad har du för krav på din häst?
-vara snäll, kunna ridas själv, inte rädd för små saker, bra med andra hästar, inte aggresiv, inte vara skadad innan, kunna skrita, trava, galoppera och såklart hoppa.
 
*rida vs innebandy
- RIDA!!!!, spelar bara innebandy för att ha ((något)) att göra.
 
*vad gör du just nu?
- jag bloggar, lyssnar på musik och väntar på att amilia ska komma ;)
 
*vill du ha C,D eller stor häst?
-spelar ingen roll bara jag kan ha den och den är dom kraven jag tycker är bra!
 
*vad har du för telefon?
- en iphone 5
 
 
 
 
 
 
det var alla frågor ni kan ju fråga mera :) <3
 
puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback