Lovade att visa bilder..!

Jaha då börjar man om igen då...? Skrev nog det längsta blogginlägget jag någonsin gjort men självklart råkade lilla o konstiga fanny ta bort det:(

Men som sagt jag ska berätta lite om hästarna jag ridit, tror inte det här är alla men skit samma det är ju några iallafall..!

Den första bilden är det en häst som heter cosmos o han är en utav dom bästa hästarna jag ridit..! Han var den som lärde mig galoppera för första gången:) han är en dröm att rida :D

Den andra hästen heter arrow o på han sitter man verkligen som en kung barbaka, man bara flyger fram genom vinden med honom :P

Den tredje hästen heter Mimmi och är en fjording som är väldigt stark för sin 27 åriga ålder ;)

Fjärde bilden står en underbar häst som heter aragon och den är Ellens pappas kompis häst typ, eller något sånt. Men aragon är livrädd för bussar som låter eller husbilar som har dålig motor :D haha nae bara skoja men han är endå en kung att rida på kanalen med :*

På näst sista bilden ser du den mest bästa hästen i hela världen han är Felicias häst o hon har honom tillsammans men en tjej som heter Malin, men ziczac heter han och han har jag lärt mig mycket på, Felicia är bäst på att visa hur man ska göra men man får lite träningsvärk efter :D men ziczac är nog den enda hästen jag hoppat 75 typ med :D haha man bara flög fram ;)

Sista men minst har jag ridit på två små hästar som heter tindra o jagge;) jagge har man ridit när man vart yngre o hängt med Felicia till stallet han var bäst då, fast det är han ju nu mä, jagge är på den sista bilden ;) tindra har jag bara suttit på någon gång ;) men hon är endå en vild och het tjej som gör som hon vill för det mesta, men hon är endå världens gosigaste liten ponny;)

det var allt för det här inlägget men puss o hej sov gott alla


Kommentarer
felicia säger:

Haha ja vi får köra en hård träning igen ;) då jävlar

2013-08-10 | 11:56:50
Bloggadress: http://feliciaochzicke.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback