Natti :(

Vart såklart lite ledsen när mamma kommer in och jag säger att vi måste ta tag i fodervärd saken.. Men nej nej jag måste visst vänta tills jag får mina betyg. Har fan längtat efter det här enda sen vi började prata om det här. Här har jag mailat massor och fått svar men varför, är ju frågan, när jag inte ens kommer få det! Himla skit! Har lagt ner så grymt mycket på det är, mått jätte bra varje dag men nu skiter ju allt sig så varför ska jag vara glad nu då! Kommer aldrig kunna rida som alla andra vara glad över att ha en häst gå på ridskola och lära sig nya saker varje ridpass! Kommer bara sitta här och skriva min på min dåliga och fula blogg om hur dålig jag mår på grund av det här!!!!! Det kanske är bäst att lyssna på pappa och sluta över huvud taget med det här men hästar :( om jag inte får hålla på med hästar eller ha häst hur fan ska jag lära mig nya saker testa nya saker hoppa mitt mål! Och det finns ju inte häller någon bra stans att hyra häst en timme häller, 4h får man inte hoppa, inga bra hästar häller, heda är alla dumma i huvudet och kan fan inte alltid hänga med kompisar! Är ju pinsamt att fråga så många gånger. Men orkar inte babbla om det här nu måste sova puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback