Oj hej

Har helt glömt bort att blogga vet inte varför har inte internätt någon annan stans än hemma så är lite svårt att blogga för är i skolan mest sen när jag kommer hem går jag ut och springer sen kompisar liksom så måste försöka lägga upp på morgonen innan jag springer och när jag lägger mig som nu typ..!

Men idag började vi skolan, kom knappt upp ur sängen seriöst..! Men det har väl varit okej dag förutom att vi hade 4timmars so (historia) blää!! Men annars var det ganska okej för att vi har inte fått någon gympa lärare än så vi fick göra vad vi ville fram till lunch då gick jag Johanna och Linn till Ica och köpte en coca cola zero och gick o drack :D Ahaha men sen hade vi det i skåpet. Men annars hade vi bara engelska och musik!! Men puss måste sova för att orka upp imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback