Så jäkla glad

Hängde med Felicia till stallet, och hon hade träning för mig.

Först fick jag skritta igång zicke.

Sen fick jag börja trava lite, över bom och i volt. Skulle försöka göra en volt utan att dra i innertygeln och bara trycka med benen men det gick sådär..!

Sen tillslut fick jag börja trava över 30cm typ.

Sen fick jag galoppera och hoppa över 40cm.

Sen höjde Felicia flera gånger.

Tills det kom till en ganska hög höjd, då jag skulle hoppa men jag tappade balansen och jag tittade upp försent så jag ramlade av..!

Men upp på zicke igen..! Hoppade det igen och klarade det.

Så grymt glad när jag klarat det så säger Felicia att jag nyss hoppat 80cm.

O jag bara SERIÖST, aldrig hoppat så högt. Skulle aldrig hoppat det om jag visste det var 80cm.

Det var det jag tänkte säga.

Och jag har inte fått något mer svar än att jag skulle berätta mer om mig själv, asså ifrån hästen. Ska messa henne igen och fråga om hon inte fått mitt mail eller något men ska ut och springa nu så puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback