Be Happy

Hej nu sitter jag framför min spegel och sminkar mej, lyssnar också på lite musik på Ipaden, idag fick jag lite sovmorgon för jag ska inte till skolan på morgonen. Jag ska till sjukhuset för att titta hur min astma har blivit sen senast sen ska jag springa lite på rullband så dom får se hur fort jag anstränger mej mycket. Ska vara på sjukhuset tio över nio så åker runt halv nio. Fick en timme till för jag brukar fixa mej till halv åtta sen går jag till skolan så det var ganska bra. Idag ska jag bara plugga för vi har prov imorgon i typ broar eller något. Men måste fortsätta sminka mej nu så puss puss älskar er ;-) <3


Kommentarer
Linnéa Thelén säger:

Kan inte du lägga upp typ före och efterbild när du sminkar dig? Det är så sjukt roligt att se skillnaden! :D

2013-03-25 | 07:51:50
Bloggadress: http://arwens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback