Nätmobbning bläääää...

Bara jag som hatar nätmobbning 
Blir så arg på alla som hackar på någon som inte ens gjort något mot dom.
Hör massor av mina kompisar att dom får nätmobbning :(
Blir så arg på alla!
 dom har ju inte ens någon anledning att hacka på massor!
Man får på ask t.ex 
"så jävla ful, har du sätt dig själv eller"
"Jävla fitta gå och dö"
"Fattar inte ens att du kan leva"
Blir så trött
Har själv fått nätmobbning men bryr mig fan inte längre!
Tänker bara för mig själv att dom
Bara är svartsjuka.
Dom mår ju själva så piss så att dom 
Måste hacka ner på andra som mår så jävla bra! 
Dom förstör allt bara för att dom mår bajs >:( 


Aja ska snart hoppa av
Bussen, sen är det bara att gå 
Hela vägen till skolan

Men hoppas ni mår bra
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback