Aja ska berätta om idag

Hahah dagen börja med........!
SOVMORGON :D 
Och sen skola :(
Först hade vi .........
O sen ......
Och efter det hade vi lunch 
Sen hade vi .....
Och sist hade vi slöjd som inte vart så lyckade :D
Iallafall så va vi inne i "färgsallen" 
Eller vad det heter 
Johanna jag Selma o Nellie var där
Och plötsligt tar Johanna
En "tång"
Och tar en färgburk
Med tången asså
Och som klart är hon ju blond "igentligen brunett"
Men beter sig som blond ibland!
Och tar tången med färgburcken 
Fast hon trodde hon fick
Tag i burken och locket men nae
Det fick hon inte! 
Hon fick tag i locket och efter det 
Tog hon burken mot mig och
Locket släppte och
Burken ner på golvet
Och skrätte ner hela mig så jag fick
På mina byxor tröja o tjocktröja 
Som tur va inte på mina nyköpta skor
"Ugs"
:D hahahah dom är jätte köna
Men men och jag fick typ 
Dipdai
I halva håret osv!
Så jag fick gå runt i mina idrotts kläder 
Resten av dagen :(
Tvättade kläderna direkt när jag kom hem men det hade torkat
Så ja vi fick inte 
Bort det :(
Men men så går det!
Aja ska duscha nu 
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback