Långeee dag

Varit en lång fast endå ganska 
Bra dag idag!
Sov till typ 9.30 eller
Någon,
Sen gick jag o duschade
Titta på tv o sånt
Tills klockan blev 11.00
Då jag började fixa mig!
12.30 satte jag mig i bilen med papput 
Och en kompis till pappa
Och åkte till Ryd centrum 
Och åt mat!
Sedan släppte pappa av mig i stan 
Så jag stog vid bussen och väntade
På Felicia!
Shoppade lite och sedan åkte 
Hem vid 16.30 typ
Eller något!
Sedan bar det av på träning
Där jag fick träna med
Pojkar 99,98,97 typ
Eller vilken ålder dom är i.
I en ochenhalv timme typ,
Sen efter det en timme med 
Mitt lag 00,01,02
Fast spelare mest med
97erna :)
O hem titta på tv
Och nu ligger jag i sägen typ
Javet sjukt tråkig blogg men
Hjälp mig komma på Något att
Skriva om då..?

Aja hoppas ni har det bra!
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback