Känner mig så udda

Alla hitt och ditt gör navelpercing men inte jag! Kommer nog inte få det på ett tagg heller för Elise har redan övertalat dom att hon ska få göra det nu men jag är lixom 4 år yngre och när ja fråga pappa sa han bara 

-tror du du kommer få före Elise!
Aja om man väntar på något gott kan man ALLDRIG vänta för länge :)


Men har precis ätit och det bliv kyckling och ris!

Men är så glad ska rida på lördag :)
Inte ridigt på jätte länge och nu äntligen ska jag o Felicia dra ut igen :)
Ja fick ta zicke och hon grafhic (trorhanstavasså) men men bästa lördagen ska det bli :)
Men annars har ja inte så mycket mer att säga ska hoppa in i duschen och sen blir det väll någon film sen sova! 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback