Kom men nyss!!

Hej igen!

Förlåt glömde helt bort att ta kort, hade lite hinder i vägen.

Men men, vi började att ta in dom började borsta någrant och länge! Sen skrev Felicia att hon gick från sitt stall så vi började tränas och sadla sen ut i padoken gick två var och sen kom hon, vi red ut i skogen, första hindret var att Julia hade inte spänt sadeln på cosmos så vi stog där en 20min bara för att Julia inte kunde spänna sadeln så Felicia fick hjälpa till sen kunde Julia inte komma upp så då tog det ännu längre tid! Sen kom hon upp och då kunde vi fortsätta sen hittade vi inte vägen men tillslut joo! Red ett tag tills vi vände och red tillbaka kom för en uppförsbacke och Felicia och zicke började galoppera och ja hoppas ni vet hur arrow är (dragig o kaksig) typ och jag försökte hålla in honom men han hoppade upp och sparkade (asså han hade inte något ben i barken) så jag flög framåt och ramlade av på en sten så jag har jätte ont i min svanskota nu! Men arrow började springa allt vad han hade men som tur va stog Felicia där och kunde stoppa arrow Julia stannade vid mig osv! Men det gick bra förutom min svanskota gör JÄVLIGT ont, om man får säga så. Så det var min lilla olycka idag :) Men ska titta på film nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback