Jaja jag vet

Jag har inte bloggat...? 
Men det får ni stå ut med att jag inte alltid hinner.
Men iallafall ligger hemma i soffan o mår skit rent ut sagt. Känns som att jag ska svimma vilken secund som hällst... :(
Va precis på träning o jag kunde inte ens ställa mig upp i mål utan att det skulle kännas att jag skulle svimma eller kräkas :(((((
Men iallafall va o red i torsdags på scharlet o körde lite markarbete. Medans Selma hängde med o fick rida miras häst ed för första gången o hon sa att hennes mål innan sommaren var att hoppa 50cm men hon fick hoppa väldigt mycket över det hon hoppade 80cm o hon hade bara hoppas 30 innan :0 seriöst helt sjukt! Men iallafall ska till stallet imorgon o rida med mira tror att vi ska rida ut o bara mysa lite galopp race om det är bra underlag.
I torsdags fick jag verkligen veta hur scharlet brukar bete sig, lite jobbig o vet inte hur många gånger hon försökte stegra med mig... Haha så jävla rolig häst :-) när jag skulle hoppa typ 40cm med Ebbe i galopp vet fan inte hur jävla fort det gick högst 100 kilometer i timmen! Haha nee skoja men det gick så jävla fort så det ska vi jobba med att hon inte ska rusa som hon gör❤️ Men ska faktiskt gå o lägga mig nu ska upp tidigt god natt puss❤️❤️

Hon vart bara lite svettig efter torsdags träningen, det bara ran om henne hahaha bästa hästen❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback