Jaja jag vet

Jag vet att jag inte bloggat i helgen med har haft fult upp, i fredags va jag med massor friends sen efter dom hade jag träning o sen hem till Elin o sova där.
Lördag hade jag match efter den drog jag o Elin ner till ljungsbro o tittade på ännu fler matcher. Sen hem va barnvakt åt Elins syster. Vi titta på film o allt sen somna hon o vi titta skräckfilm efter filmen va vi så jäkla varma så vi gick ut haha jag hade kortbyxor, det va seriöst inte kallt. Jag slängde mig i snön flera gånger haha!
Idag så har jag vart o ridit på gubben Johannas häst. Det va helt okej men red inte allt mycket. Men ska rida på tisdag nästa gång så då blir det rida, Asso ska rida på skarlett, min kompis Selma kommer säkert hänga med så kanske blir lite bilder då :) 
Men ska gå o titta tv nu så puss hej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback