Massa foton

Här kommer massa foton som Johanna tog på mig igår, inte så bra bilder men något iallafall :-)





Aa har massor mer men dom är... Ja nivet dom vart inte alls bra hahaha.

Men iallafall idag red jag scarlet o det gick så jäkla bra :-)
Seriöst både hon o jag jobba perfekt,
Red in henne ganska länge med lite volter i skritt o trav. Så satte jag ut fyra pungter där hon skulle stanna! Asso stå still, travade igång o stanna o stanna o stanna. Hon var jätte duktig i traven men i galoppen va det lite segt o sånt, hon tog lixom inte in att hon skulle stanna haha om ni fattar! Men annars gick det super bra :) sen efter det började jag galoppera mer i stora volter över hela banan.. Efter ett tag när hon va lite lungnare, haha min häst springer ganska mycket så aa hon vart lungn så tog jag bort stugbyglarna o galopperade mycket utan dom o försökte stanna på pungterna som innan. Gick också bra!
Sen efter jag kört mer än en timme med henne började jag trava o skritta av henne, red ett varv runt o skritta av henne. Red ett varv som inte är jätte långt runt några hus o vid vattnet osv.
Sen sadla ja av osv. Sen tog ja o mira ed o långskerade honom lite bara för att mira inte hann rida o att han nyss tagit spruta. Haha japp sen åkte ja hem o ligger nu i min säg o bara chillar.
Men där fick ni lite från min dag puss o hej 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback