Slappppis dag

Idag blir det en hemma dag o bara ligga titta film o mysa, orkar seriöst inte göra något annat! Va o red ed o scharlet igår, gick väll ganska bra jag o mira red ut å såklart ska scharlet börja bråka o vägra gå fram, jag har ju inte ridit henne så länge så jag o mira bytte hästar så jag red ed o hon scharlet. 
Efter ett tag gick det framåt haha. Vi red ut kanske en 40min sen red vi hemåt o hoppade lite i badåken tyvärr fick jag inga bilder på när jag hoppade med ed eller scharlet men kommer kanske på tisdag, då jag o Selma kanske åker o rider ska rida båda då, isåfall ska jag hoppa lite med ed o med scharlet så att hon inte rusar mot hindret som hon brukar :/ hon ska få en läxa haha nej men. Iallafall ska lägga mig o titta film nu så hej då puss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback