Vart på stan lite

Hej!
Jag vet att jag inte bloggat på ett tag o därför ska jag blogga lite nu osv. Kommer nog en till häst video på onsdag för då drar jag o Felicia o rider scharlet och ed :)
Va på stan idag o köpte lite saker till scharlet. Tyckte hon behövde ett nytt schabrak och en ny grimma så det fick hon nu! Tänkte köpa ett ländtäcke eller ridtäcke men hade inte råd o visste inte vad jag skulle köpa så det fick bli grimma och schabrak istället :)
Hon är ju en lite tjej så hon fick en rosa lilla grimma och ett rosa och blått och vitt schabrak. Det hoppas jag hon kommer passa i för hon är väldigt mörk i pälsen så aa! Puss nu ska jag äta 
Allt ihop kostade 258:-

Grimman kostade 79:-
Och schabraket kostade 179:-
Köpte också en maskara från h&m 
För 99:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback