Bästa hästen

Red ju min kompis systers häst idag o det gick bättre än förväntat.
Hon va lite stel i börjar men det är nog väldigt många hästar. Efter lite arbete på volter o serpentiner gick hon som en Gud. Hoppade även lite, gick väll också ganska bra får man väll säga :) 

Om man får säga såhär va det faktiskt första eller jaa andra gången jag red storhäst.
Första gången va en unghäst så det va lite anorlundare då. Men tyckte endå att det gick super idag, såklart av lite hjälp också haha! Kommer ha världens träningsvärk i armar och ben imorgon :)
Men det bästa är ju att det gick framåt idag. Bättre att ha träningsvärk än att inte alls ha det eller hur :D haha nej men ni nu måste jag faktiskt sova puss

Ja det här är hästen jag red idag.
Inga nytagna bilder när jag red men varsegod endå :-D
Skarlett



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback